Otthon készült kozmetikumok #1 - Avokádós arckrém


Talán már említettem, hogy szeretném elindítani ezt a cikksorozatot, miután a Fotóötleteknek vége van. Korábban már írtam is a házilag is elkészíthető arcradírról ITT. Akkor jutott eszembe, hogy mi lenne, ha több ilyen otthon is elkészíthető, használható kozmetikum receptjét osztanám meg Veletek. Azóta több szuper cuccot is összeszedtem, és ez az avokádós krém az egyik.

Ajánlott: száraz bőrre
Hatás: intenzív hidratálás

Hozzávalók: avokádó, 1 evőkanál méz, 3 csepp almaecet, egy kis szezámolaj

Elkészítés: Az avokádónak mindenképp elég érettnek kell lennie, hogy pépesíthessük. (Ha villával nem megy, a turmix is remekül megfelel a célnak.) A pépből 3-4 evőkanálnyit egy tálban összekeverünk az almaecettel és a mézzel, majd annyi szezámolajat csepegtetünk bele, hogy könnyedén eloszlatható legyen. 
Használat: Miután tiszta kézzel felvittük az arcra, 10 percig kell rajtahagyni a krémet. Ha kész vagyunk, meleg vízzel mossuk le, és töröljük szárazra az arcunkat. Hagyományos hidratálókat is nyugodtan használhatunk mellette.

Sajnos ezt a receptet nem próbálhatom ki, pedig én örülnék neki legjobban, ha a bőröm inkább száraz lenne... Viszont remek véleményeket olvastam róla, és állítólag használ, a hozzávalók beszerzése pedig igen egyszerű.

Recept: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése