Gyöngyös virágok készítése

Bejegyezte: Eszti In , | 0 megjegyzés»

Nekem is van itthon több ilyesmi virágom - mindet én készítettem, de valahogy soha nem volt kedvem lefotózni magát a folyamatot. Pedig hamar megvan, és igen egyszerű. Ragasztózás helyett mondjuk én a szirmokat is inkább felvarrnám, mert az alján a filckör úgyis eltakarja, és így sokkal tartósabb lesz. 
A gyöngyök is nagyon csinik rajta szerintem, bár a rózsaszín nem áll túl közel a szívemhez - sokkal inkább el tudnék képzelni türkizben vagy mentazöldben egy ilyen virágot. Ha kész van, akkor a felhasználási lehetőségek igen sokrétűek: lehet belőle kitűző táskára, kabátra vagy pulcsira, hajcsat, hajgumi vagy hajpánt, kisebb méretben pedig akár egy nyaklánc tartozéka is. 
Gondoltam, megosztom Veletek, ha már rátaláltam, mert az eddigi virágos tutorialok mind filcesek voltak (Filcvirág 1, 2, 3), ez pedig sokkal finomabb, és olyan kislányosan nőies :)

Kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése