Nyakláncok tárolása egyszerűen

Nos, az teljesen egyértelmű, hogy nem az ékszerdoboz  a legmegfelelőbb hely a nyakláncaink tárolására: mindig összekeverednek, egy örökkévalóság szétszedni őket, és közben el is szakadhatnak, nekik való tartók pedig szemérmetlenül drágák. Én már elég rég kiszedtem őket a dobozból - a módszerem nem feltétlenül a legjobb, legolcsóbb és a legszebb, de azért megosztom veletek. Több más tippel egyetemben :)

1. tipp: Parafatábla
Én ezt használom (bár ez nem az én táblám, mert annak a másik fele mágneses^^). Ha kicsit ki akarjuk csinosítani, lehet kapni külön parafa lapot, amit belerakhatunk egy szép régi képkeretbe is, esetleg beburkolhatjuk valami szép textillel. Tarthatjuk rajta a karkötőket, a gyűrűket, a kitűzőket és a lógós fülbevalókat is. Utóbbiakat én például úgy oldottam meg, hogy kifeszítettem egy szalagot két rajzszög közé.

2. tipp: Függönykarnis
Itt pici kampók vannak felakasztva egy régi karnisra. Nagyon dekoratív, és szerintem enyhén vintage hangulatú az egész :) A gyűrűk és a fülbevalók mondjuk elég furcsán néznének ki rajta, meg túl sok helyet foglalnának el, de hát nem lehet minden egyes módszer maga a tökéletesség.
Ha lenne egy karnisom, egy polcom és sok időm, akkor feltenném a másik parafatáblámat egy szép keretben a karnis fölé, közéjük pedig raknék egy polcot a dobozaimnak, hogy legyen helyük az értékesebb daraboknak, a gyűrűknek, a bedugós fülbevalóknak és a karpereceknek is. Az egyetlen probléma, hogy időnek és karnisnak is szűkében vagyok^^



3. tipp: Fogas
A képen látható kinézet érdekében elég sok mindent be kellene szerezni: többek között antikoló lakkot, és régi szekrénygombokat, de nem kell nagyigényűnek lenni :) Ha magam csinálnám otthon, akkor a lécet szép pasztellszínre festeném, vagy bevonnám papírral/textillel, szegeket vernék bele, és a végükre gyönyörű gombokat ragasztanék...

Remélem, sikerült hasznos tippekkel szolgálnom :)

Képek: innen, innen és az Etsy-ről

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése